Sayfalar

Yeşil Tırnaklı Kadınlar

Çoğu zaman kadınlar erkeklerden daha garip davranıyorlar.
(İstisnalar kaideyi bozmaz buradaki erkek tanımamız "karı gibi dedikodu etmeyen", mürdüm rengi nedir bilmeyen, "kaşlarını çok fazla inceltmişsin" gibi saçma sapan muhabbetlere girmeyen normal erkek beyni olan normal erkekler..)
Mesela;
modayla giyinmek dışında uğraşmayan kadınlarda; herhangi bir ürününü satın alamayacağı, zibilyon dolarlık tasarım yapan tasarımcıların yeni koleksiyonlarını incelemek gibi saçma alışkanlıklar hasıl olmuş.
Ya da bilmemnenin galasında, bilmemne ödül gecesinde ünlülerin kıyafetlerini inceleyip hangi marka olduğunu bulmaya çalışmak gibi?!

Alışveriş yapmak kadının en temel dürtülerinden biridir evet buna ben de dahilim de Emmy'de kim ne giymiş aa bak saks mavisi nasıl da yakışmış kadına ben de tez elden kendime saks mavisi saten kumaştan dökümlü bir gece kıyafeti diktireyim demiyorum. Diyen varsa da anlamıyorum. Ya da Gossip Girl'ün Serenası şunu giymiş wow nasıl yakışmış diye düzenli takip edenler var??

Bir de sezonun trend renkleri var, o daha da saçma bir iş. Yani bir renk senin tenine ya gidiyordur ya gitmiyordur bu kadar basit. Bazı renklerden tenin solgun görünürken bazı renklerde ön plana çıkıyordur daha hoş duruyordur, güzel gözüküyordur ve bu durum sezon sezon da değişmez. Bu yıl pudra pembesi mercan rengi moda. Hı nasıl yani??
Ya da balık etli bir kadının tayt giymesi çoğu zaman bir faciadır. Kadınlar moda akımlarına göre değil vücut özelliklerine boylarına ten renklerine ve de karakterlerine uygun kıyafet seçmeli. Kişisel zevk diye de bir şey var canım ne diye poponun içine kaçan kırış kırış olan potluk yapan şu etekleri taytları giyersin artık yahu neyse.

Son olarak şu pastel renkli oje furyasını kim başlattı böyle? Berbat ya etrafta yeşil turuncu mavi tırnaklı kadınlar var!
Ekşisözlükte kıro kızlar diye bir başlık var, entryleri okuyunca bazen sinirleniyorum ne hakla erkekler bu kadar eleştiriyor kadınları diye. Ama haklılar yahu. Badisinin rengiyle uysun diye pembe mor turuncu far sürmüş kızları görünce tabii ki dalga geçilecekler diyorum. Bir de mavi far kırmızı ruj kombinasyonu var günlük kombin olarak. Aman evlerden ırak...

9 sesleniş:

francesca mckennitt dedi ki...

Bazı durumlarda çemberi kırmak gerek. Yani; oje illa ki kırmızı ya da rakı beyazı olacak diye bir şart yok. Ha bunu moda diye yapıyorsa, günlük hayatta şıkır şıkır gezen bir insan olup da ellerine sırf moda diye yemyeşil oje sürüyorsa bununla ben de dalga geçerim. Onun dışında, kim ne hoşuna gidiyorsa onu yapsın değil mi:)

eLmyra dedi ki...

bi de göz pınarına doğru pembe dışlara doğru mavi far olayı vardı bi ara, bittiyse çok mutlu olucam :)

Penny Lane dedi ki...

renkli ojeler benim favorimdir. modadan hiç anlamam zaten pek umrum da değildir açıkçası. ruh halime göre sürüp sürüştürüyorum tırnaklarıma. makyajdan da hiç haz etmem.

bossa nova dedi ki...

Far sürmek çok komik.
Ama allık iyidir. Renk verir.

Pink Freud dedi ki...

elmyra; ay o ne feci bir şey öyle :S

kırmızı balonlu kız; bak yukarıdaki linkler tam olarak ne dediğimi anlatmama yardımcı olucak.

bossa nova; hakikaten çok kötü ya günlük hayatta far sürmek, hayır ben nişanda düşünde falan da sürmem de, zaten en son ne zaman düğüne gittim 6 yaşında falanken ya :S

Pink Freud dedi ki...

francesca; ya mesela siyah lacivert bej gibi renkler de çok yakışabiliyor ama sarı yeşil şeyler çok iğrenç yahu bilmiyorum böyle çok itici geliyor bana bak şurda;

http://nemolatte.blogspot.com/2010/08/asker-yesili-oje-ve-gazi-parmak.html

çamur gibi duruyor sanki kil sürmüş de tırnaklarına:S

http://just-makeup.net/notd-mac-dry-martini-oje

hele sonuncusu felaket omfg!

byvayet dedi ki...

şu senin adaşın pink freud kimmiş diye baktın sanırım :D gerçi onun freud kim bildiğini sanmıyorum ama

Pink Freud dedi ki...

O çok büyük talihsizlik ya ben blogu alırken zaten halihazırda pink freud diye bi blog/twitter adresi olduğunu bilmiyordum.
Öğrendiğimde de bloga koyacak isim bulamadım :/

francesca mckennitt dedi ki...

Kahverengi ojeyi ben de sevemiyorum da, yeşil mavi vs ben de sürüyorum hep valla :) Turuncuyu ve sarıyı sevemiyorum bir de.