Sayfalar

Düzgün Konuşun

Türkçe konuşurken yabancı bir sözcük söylediklerinde amerikan aksanı yapan insanlara gıcık oluyorum. İngilizce konuş tamamen, evet bu aşmış maşallah yabancı dil de bilirmiş diyelim.
-Bugün "meyıll"larıma baktım. O -ı ile -l arasında dil dönüyor harfler yuvarlanıyor ya nasıl sinir bozucu anlatamam.

4 sesleniş:

Onur Diribaş dedi ki...

Aklıma Erdil Yaşaroğlu'nun şu karikatürü geldi :)

http://gurevin.net/wp-content/uploads/2011/06/Erdil-Ya%C5%9Faro%C4%9Flu-karikat%C3%BCr%C3%BC.jpg

Pink Freud dedi ki...

Ahah sesli güldüm.d (biliyorum incisözlük repliği ama arkadaşımdan bulaşmıştı bana).d

Adsız dedi ki...

ayağı burkulduğunda "aaaaauuuuuuççç" diye anıran arkadaşlarım var. Hayır. acı anında bunun akıllarına nasıl geldiğini merak ediyorum

Pink Freud dedi ki...

Ahah çok güldüm ya :D:D