Sayfalar

Ben Hepinizim veya Hepiniz Bensiniz

Arada  masum ve iyi niyetli biri olduğumu düşünüp insanlar ne kadar acımasız ne kadar da üstüme geldiler hayat ne kadar adaletsiz diyorum.
Arada çıkarcı ve bencil biri olduğumu düşünüp insanlar ne kadar acımasız ne kadar da üstüme geldiler hayat ne kadar adaletsiz beni böyle kötü biri yaptı diyorum.
Evet ben klasik insan modeliyim.
Evet hiçbirimiz masum değiliz ama aslında hiçbirimiz suçlu da değiliz.

Bilgi içerikli post atacağım bundan sonra ben bile sıkıldım kendimi anlatmaktan.

12 sesleniş:

Sequoia dedi ki...

hani yukarıda Kurt Cobain' e ait bir söz yazmışsın ya işte herkes gözleriyle onu buraya kopyala yapıştır yapsın :D:D

Pink Freud dedi ki...

A evet bu fikrini de sevdim :D

Burak Özkan dedi ki...

'İ'm you and what i see is me' echoes.

Bilgi içerikli paylaşman daha iyi olur evet. Daha iyi hissettirir.

deeptone dedi ki...

ı know what ı know if you know what ı mean dersin anlarız :)

Adsız dedi ki...

Kendini anlatmaktan mı, insanları anlatmaktan mı sıkıldın?

Biraz da okuduğun kitapları anlatabilirsin bize mesela. Mimledim çünkü seni :)

Pink Freud dedi ki...

Burak; o da fazla çaba gerektiriyor ya en az 5-6 kaynaktan okumadan bir şey yazmak istemiyorum bide görsel bulmak falan gerekecek onların boyutlarını ayarlayacağım vs zor yani.

deep; ya ben pek bağdaştıramadım sanki bu sözü.

KM; ben bu mimi Tutunamayanlar'ı okumadan önce yazmak istemiyorum ya daha okuyamadım :( ama o kadar fazla alıntı yapılıyor ki onları gördüğümde ben bu kitabı seveceğim diyorum.

peri dutu dedi ki...

yaz kimseye iyi gelmemiş :)

Pink Freud dedi ki...

Yok aslında bana iyi geldi, bunlar eski bunalım günlerinden düşünceler biraz.d

Adsız dedi ki...

Tamam canın ne zaman istiyorsa o zaman yaz zaman aşımı söz konusu değil :) Geç bile kaldın, oku sen de katıl aramıza, seversin bence de.

Pink Freud dedi ki...

Teşekkürler, bence de sevicem :)

deeptone dedi ki...

kendini anlatmak yerine bir dahakine bu cümleyi kullan yeter, demek istedim.

Pink Freud dedi ki...

Peki öyle olsun :)