Sayfalar

Bir süredir caz dinlemeye alışmıştım evet bu normal olabilir fakat fark ettim ben Türk sanat müziğinden de hoşlanmaya başlamışım.
Ruhum çok çabuk yaşlanıyor vesselam...(vesselam deyince de yaşlanıyor insan)

3 sesleniş:

Burak Özkan dedi ki...

Sana Veys fm'i tavsiye edeyim o zaman. Eniştem de neredeyse türk sanat müziği dışında bir şey dinlemez. Ne zaman arabasına binsem, çok geçmeden radyodan "Veys fm" sesinin yükseleceğini bilirim.

uzun zaman sonra ilk kez 3 yorum birden bıraktım sana. Ve hepsi de kısa. :D

Profösör dedi ki...

Türk musıkisi insan ruhu ve karekteri üzerindeki etkileri yadsınamaz. Kendini bulursun onda.

Pink Freud dedi ki...

Burak, sağol iyi olmuş böyle kısa kısa .d 7-24 sanat müziği dinleyecek kadar aşmadım daha hadi hayırlısı.d

Prof;Bir şeylerde kendini bulmak güzel evet.