Sayfalar

İnsan Bi Çeşit Su


Su nasıl bulunduğu kabın şeklini alıyorsa insanlar da bulunduğu ortamın şeklini alabilir.
İpek giysinize bulaşıp leke yapabilir.
Elinizden akıp gidebilir, b
uhar olup uçabilir
Değişebilir.

13 sesleniş:

lorelai dedi ki...

yeter ki tüm fazları bir anda yaşayıp herkese bir yüzünü göstermesin.yoksa değiştiğini fark etmek ne güzel şeydir.büyümek gibi bir şey.

Mono dedi ki...

"bilir" fazla bence. Buharlaşıyor, donuyor, değişiyor. Sonuçta saf insan diye bişi yok. Her yerden bir şekil alıyor.
Yaşıyor.

Pink Freud dedi ki...

Bence değişmesin aynı kalsın en azından statik bi karakteri olsun.
Bu su bana acı veriyor.

Hayat_Erkeği dedi ki...

ne hoş bi cümledir bu böyle:

Su nasıl bulunduğu kabın şeklini alıyorsa insanlar da bulunduğu ortamın şeklini alabilir.

kısaca herşeyi anlatıyor...

orhan dedi ki...

(bay çağrışım geldi) bruce lee'nin böyle bir öğretisi vardı sanırım. hatta dur videosunu da bulayım. evet:
http://www.youtube.com/watch?v=USlnfTGlhXc

Pink Freud dedi ki...

Hayat Erkeği; teşekkürler :)
Suyla insan arasındaki benzerlikleri yeni fark ettim.

Orhan; Açamadım linki :(

orhan dedi ki...

youtube engelli sende sanırım. bu dene bir de:
http://www.ktunnel.com/index.php/1010110A/a567f71f5f7d600e06aac8a64b243b45d59a7f5d59d8a3a2d7b357b79518d887223ef774b56ed1b819528

Paris in Me :) dedi ki...

Ben su olmak istemiyorum ozaman :(

Pink Freud dedi ki...

Orhan; izledim şimdi, bence insanlar su gibi olmamalı..

Ribelle; ben kimse olsun istemiyorum:(

TuTsİ dedi ki...

Ben ateş olim
sen toprak
odun olmak isteyen varmı ? :p

Bazen bir güzellik görür deriz bir 'içim su'

modafobik dedi ki...

Açık ve net yahu, bu arada bloguna taptım (;

Pink Freud dedi ki...

Teşekkürleeer mutlu oldum şu an :)

Profösör dedi ki...

İnsan üç beş damla kan, ırmak üç beş damla su;
Bir hayata çattık ki, hayata kurmuş pusu.
Geldi ölümlü yalan, gitti ölümsüz gerçek;
Siz, hayat süren leşler, sizi kim diriltecek?

Diyor şair.
Dünya ilerle kötüler dünyası.
Karşımıza iyiler çıksın temennisinde bulunuyorum.