Sayfalar

Başlıksız

Fark ettim ki dinlerle ya da kutsal sayılan şeylerle ilgili serbestçe yazdığım zaman izleyici sayısı azalıyor. Trajikomik.

8 sesleniş:

Dt dedi ki...

Misal ramazan zamanları dışarda sigara içince falan , bu eylemi gerçekleştiren kişilerin etrafında bulunan insan sayısı artıyor , dövmek için. bildiğin toplanıp dövüyorlar. oysa insan sigara içtiği için dövülür mü ? dövülmemesi lazım ama dövülüyor.

o yüzden takipçi sayısı azalsın - artsın çok fark etmez , en azından dövülme durumu olmuyor. ha burası Türkiye , ip adresini soruşturup , bulup dövmeye bile gelirler adamı.

Pink Freud dedi ki...

Opps o kadar religioncentric insanlara rastlamadım henüz.

Adam değil de kadınsa da gelirler mi?.d

Dt dedi ki...

olma mı ?

yobazspor kadın - erkek ayırt etmez , insanın ağzına ver eder sopayı.

Pink Freud dedi ki...

Aman neyse hukuk devletinde yaşıyoruz bi şeyler yapılır elbet.d

AlpereplA dedi ki...

Türkler her konuda böyle. Futbol'a bak mesela fanatik Beşiktaşlıyı fanatik bir Fenerli tebrik eder mi hiç? Etmez yani etse de *seneye ağzınıza sıçıcaz* bakışı atarak söyler bunu. :D bu olay sadece dinle de sınırlı değil hayatımızın her alanında var.

Pink Freud dedi ki...

Bu Türklük ne menem bi şey ya:D
menem ne demek acaba ya da öyle bi şey var mı?
Dırınınım tdkdan baktım "bilmem" demekmiş, azeri lehçesinde flan heralde

wimparella dedi ki...

ben artık izleyici sayım azaldığında BAZEN mutlu olabiliyorum. bi bakıma. :D

mod: beni izleyicilerimle baş başa bırakın.

(istediğin gibi yaz gerçekleri kalsın.)

Pink Freud dedi ki...

Değil mi haklısın valla .d
İlk başlarda kendimi terk edilmiş gibi hissediyordum ama