Sayfalar

Yanlış Sanı


Dünyadaki bütün insanlar en büyük acıyı kendilerinin çekmiş olduğunu sanırlar. Oysa bilmezler ki hayatta en büyük acıyı ben çekmişimdir.
Abelard

1 sesleniş:

deeptone dedi ki...

breton, abelard, memento, kafka, reich, morrison, beatles, the fall :), cobain, trainspotting. diğerleri.

sen hangi zamanda bunların hepsini okuyup, dinleyebildin. sen müthişsin. iyi ki aptal sarışın değilsin.

seni çok ciddiye alıyorum.

seni incitmedim, değil mi.

sen zamanını nelerle geçiriyorsun. nasıl yetişiyorsun ilgilendiğin bunca şeye.

sayfanın en altta yazdığın sözcükler.

ve alttaki fotoların. dış görünüşünü düşünmeye, dert etmeye ne ihtiyacın var ki.

aklın, zekan, duyarlılığın, hassaslığın, anlama çaban, sorgulaman, bunların hepsi, sende güzel bir karışım oluşturmuş zaten.
güzelsin de.

bence hiçbir somut sorunun olmamalı. yaşamaktan başka.

hiç sesin çıkmadı son zamanlarda. unutmuş gibisin beni.

üzdüm mü seni.